Vervelend dat uw bestelling beschadigd of niet is aangekomen. Als u bij uw bestelling heeft aangegeven om uw pakket verzekerd te laten versturen dan kunnen wij bij PostNL een schadeclaim indienen.

Dit zijn de voorwaarden voor het indienen van een schadeclaim.

Om aan te tonen dat uw pakket beschadigd is, moet PostNL de schade erkennen. Daarom hebben we een checklist opgesteld met alle voorwaarden waaraan de zending allereerst dient te voldoen om in aanmerking te komen voor een schadeclaim. Zo ziet u niets over het hoofd:

  1. Uw pakket dient verzekerd te zijn verzonden.
  2. Alle schades dienen binnen 5 kalenderdagen na de dag van bezorging te worden gemeld.
  3. Bewaar de beschadigde inhoud, de doos die u van ons heeft ontvangen en al het verpakkingsmateriaal tot de schadeclaim is afgerond.

Verder zijn wij een 6 tal foto's nodig  om de schade te claimen. 

Eén foto van de hele buitenkant van het pakket.



Eén foto van het geopende pakket.

Eén foto van alle typen binnenverpakking.

Eén foto van het gehele beschadigde artikel.

Eén detail foto van de concrete beschadiging.

Eén foto van het verzendlabel op de verpakking.